piano

Medezeggenschapsraad

Praten Praten

Ontmoet onze Medezeggenschapsraad (MR)! Als vertegenwoordigers van ouders en personeel zijn wij betrokken bij het beleid van de school. We hebben instemmings- of adviesrecht, afhankelijk van het onderwerp. De directeur adviseert ons tijdens vergaderingen. Wil je een vergadering bijwonen of een onderwerp bespreken? Neem contact met ons op via mr@bs-karregat.nl of spreek een van onze leden aan.

Als MR van basisschool 't Karregat streven we naar een school waar kinderen graag naartoe gaan en leerkrachten met plezier lesgeven. Leren staat centraal in een veilige omgeving, waar we zorg besteden aan kwaliteit en individuele ontwikkeling.

Komend jaar zetten we ons in voor een gebalanceerde ontwikkeling, helderheid en het behoud van een veilige omgeving. We denken graag mee over het verbeteren van de onderwijskwaliteit en adviseren of stemmen in over onder andere het schoolplan, schooltijden, methodes, financiën, veiligheid en beleidsplannen.

De leden van de MR

Personeelsgeleding:
Anne van der Leij (OMNIO)
Monique van Thiel
Sanne Pennings